abg cheff story 10.30pm 15th july 2010

tdi an aku mkn kat medan larkin .
time mkn tu aku ase cam ade owg pndng aku .
tp aku ta nak la pasan sbb aku an ta lawa .
sape la nk pandang aku.huhu . (humble ni)
aku tewoskn la mkn nsik goreng bese + telor dada wif sirap limau .
mknn dtg lmbt td .
tp aku ta bley na mara2 sbb customer rmi .
sedap gak mam kat kdi ni .
aku bese mkn kt kdi ujong tuh . tp ttp plak .
tu psl mam kat kdi yg ni .
tp slek telor die masen la .
time letak garam msti chef tu nga smbang ngn mmbr die .( aku ase la)
pastu ta pasan ltk bnyk grm ..
ee .lalai la abg chef ni ..huhu .
b mam nsik goreng kampg , muaz , msk grng bese gak .
ju+eka+na ta mkn sbb da mkn td ..
dowg tgk je ktowg mkn .
dowg ta tau yg aku tgh thn masin ..huhu
pas abes mam aku g baya kt kaunter .
leceh sket na byr .
air baya kt kaunter dpn then mknn byr kt sblh die .
air sirap aku 1.20sen pastu aku g la kaunter sblh .
pastu ade sowg abg ni tego aku .
(dik ,adk knl ag x abg chef kt dlm tuh)
aku pn tertinjau2 crk muke abg chef tu
(la . die ni ke , knl jep , b4 ni abg ni pena tego2 aku an pena mntk no aku huhuhu.tp aku ta slu la mcj ngn die pastu lost contact ble aku blek kl.*dlm ati aku idop ag upenye abg ni*)
pastu die senyum kat aku (◕‿◕✿)..
aku pn senyum blek (◡‿◡✿)..
ahaks ! sweet dow abg tu skng .
ptt la td aku ase cam ade owg pndng aku .
upenye brother ni ..
hukhukhuk .
kau ni bang ingt spe la . hwv , thanks la bro sbb still ingt ak
u even aku da lme ta atng kdi ni .
otw blek ostel tbe2 ade budak men2 laser .
suloh2 kt ktowg .
nk je aku sound , tp ta smpai ati.
agpn ni tmpt dowg bkn tmpt aku .hurm aku ignore jep dowg abes cte













by : farah dina

No comments:

Post a Comment