berjauhan dengan akak tersayang for 1 month


t jap ag nk blek damnsara .
posting kt sne 2 mggu .
then blek johor blek for 1 month .
arh! penin aku ngn schedule camni .
da la aku ta jmpe akk aku sbulan .
hurm , cmne ni ek .
besenye die slu de ngn aku .
spe yg nk bg aku wet klu wet aku abes ?
spe yg nk tego aku klu aku wat slh ?
spe yg nk mskkn aku ?
spe yg nk mara aku klu aku mls ?
spe yg nk crik gado ngn aku ?
(╥_╥)(╥_╥)(╥_╥) aku sedey sgt2 .
ya allah tbh kn la hati hambamu ni .
kt mne aku nk begantung t .
tuhan je tau ape aku ase skng .
aku ta bleh control pasaan .
then aku nages kt die td .
but skng bole la nanges kt die . nnti da smpi kL ?
mak , ayah , diah ta de ngn aku .
doakn la kesejahteraan aku kt sne .
jaoh kn la aku dri sbarang kjhtn o bencana .
ya allah lindungi la die dri sebarang kecelakaan .
dgn hati tulus ikhlas aku memohon agar engkau melindungi segala perjlnn nya dan segala ape yg dilakukan .
semoga perjuangan kami berakhir dengan kejayaan .
amin ya rabbalalamin

No comments:

Post a Comment