p/s : bace dari bawah !


although this holiday only a moment.
they will make it a thousand sweet memories to me.
to my sister and my brother, I am sad because you are not able to participate in this holiday.




akem !
berat ati nk blek .
ta puas ag . huhu .
hurm , slalunye saat2 gembira ni cpt je berlalu .
bubye .telok batek

skng ni da nk blek la.
da pnt n letih .
agpn aku kje mase sbb mlm da nk kne blek dmnsara !

mandi manda .
muke aku da la gelap .
mandi tenga pns ag la gelap .

Ayah +mak yg manje ..
sweet an .
poyo but i love them much !

kami siap bwk khemah ag .
port ntok tido!

smpi je amek nafas jap .
makan dulu , then bru mndi !



aku farah dina ngan adk nurul !
panas2 cmni ktowg bru smpi .
mak ! panas la mak .
jom cri tmpt redop ..huhu


hakem! my younger bro
b4 otw going to teluk batek

location : telok batek [ lumut perak ]










by : farah dina

No comments:

Post a Comment