student kata


sem 4 suda .
seram sejuk gigel sume ade ble piker da nk final .
maybe ade yg ase jaoh ag .
but aku ase cam esok je final .
not prepare yet !
not ready yet !
not confident yet !
n for everything , totally not yet !
maybe ta smpi seru ag nk study .
but i have to .

oh GOD please open my heart .
bless my study .
i'm not satiesfied wif what i got till today .
so , i need to increased effort more than before .
dugaan , please jgn dtg kat aku skang .
aku tkt nk tempuh ape2 dugaan ag .
lg2 da saat2 akhir ni .
aku ta setabah org laen .
luar nmpk cool . but hakikatnye dlman aku ta kuat .
rmi kwn aku yg kecundang .
aku x nk jd cam dowg .
aku kesian ngn dowg but aku ta leh nk tlg .
skrg ni aku perlu kesian an diri aku jep.
aku x nk hampekn sesape yg bg harapan kt aku .

mak ayah !
para x nk hampekn korang .
para nk tunjuk kat mak ayah yg para bleh bejaye cam org laen .
para nak mak ayah bangge ngan para .
i'll show u that i can do it .


No comments:

Post a Comment